sikat Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Har fått et inkassobrev her. Saken er den at regninga er betalt, men at kid-nummeret som lbe oppgitt på faktura ikke var gyldig så da satte jeg inn kundenr i meldingsfeltet istedet. Sa ifra om dette da jeg fikk inkassovarsel på regninga, og joda de skulle selvfølgelig ordne opp.... Men nå kom altså inkassokravet i posten og jeg har sagt ifra til de hvordan det har seg og hva som er skjedd/gjort, har gitt dem opplysninger om kundenummer og hvilken konto regnna er betalt fra. Men nå skal de absolutt ha kvittering på betalingen også. Den er jo gjort for så lenge siden at jeg ikke får opp annet enn kontoutskriften i nettbanken og der står ikke hva som er skrevet i meldingsfeltet på den betalingen, noe de også krever. Sambo er sånn passe irritert for han mener at så lenge inkassoselskapet har fått dato for når betalingen er gjort og teksten fra meldingsfeltet så skal de gjøre jobben selv med å finne ut av det... Nåp har jeg vært så mange runder med dem både på mail og telefon at nå sender jeg dem den aktuelle kontoutskriften(med stempel/underskrift fra banken), så får de bare finne ut av hele greia selv!
M@mm@ til mine barn Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Ja, når det er deres egen feil at kid numeret ikke kan brukes så er jeg enig med mannen din. Dette blir deres problem. Men har du sett inne på Arkiv i nettbanken ? Eller tatt kontakt med banken og bedt om en skriftlig kopi ?
*Super*Mamman* Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Hvis du går i banken, så kan du få dem til å skrive ut en kvittering med stempel og greier. Var borti noe av det samme selv. Fikk innkasso på en regning jeg hadde betalt. Mye tull frem og tilbake, men gikk greit til slutt... Lykke til:)
sikat Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2008 Den kvitteringen jeg fikk i banken bestod av en stemplet/underskrevet kopi av kontoutskriften. Regner med det ordner seg seg nå, når jeg har sendt dem en scannet kopi av kontoutskriften(d står ikke noe om teksten i medlingsfeltet der men....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå