Zupermam Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 er babysjuk, og etter en SA for 2 mnd siden vil jeg jo såååå gjerne få det til nå. Startet på en sånn eggløsningspakke, og på dag 13 lyste det 2 streker der....( da skal jo eggløsningen starte 24-48 t etter) siden jeg er så nysgjerrig tok jeg en test dagen etter også, men den var ikke positiv.... er det sånn at kroppen skiller ut hormoner idet egget slipper taket liksom,,, og så er hormonivået som vanlig dagene etterpå liksom? åååhhhh, jeg blir gal av å vente!! Vet jeg ikke har problemer med å bli gravid, da jeg har blitt det hver gang jeg har hatt eggløsning og prøvd, men har som sagt mistet 2 g, før og etter en vellykket graviditet, men HAR JEG HATT EGGLØSNING .. . det er spørsmålet... takk for tiden din! ( har jo holdt på som kaniner da, så vi har jo gjort vårt! hihi
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Vet du, noe av det sammen skjedde den måneden jeg ble gravid også. Hadde hatt oss kvelden i forveien og på morgenen så fikk jeg en positiv EL test. Men dagen etter det igjen var den svak så da trodde jeg at det ikke hadde klaffet, meeeeen så var jeg gravid da:) Lykke til, skal krysse fingrene for at spira sitter denne gangen jeg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå