*tingeling* Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Når begynte dere å gi middag til babyen deres? Jenta mi er 6mnd, og får grøt to ganger til dagen, men det virker ikke som om det er nok, hu våkner på natten og vil ha mat (hun har ellers alltid sove hele natta si hun var 3mnd gammel) Hvor mye gir dere til deres baby på 6mnd? Litt redd for å gi for masse mat og liksom.....
*tingeling* Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 4. januar 2008 hun får foresten mme ellers på dagen når hun er sulten. ca 3måltid med bare mme.
Alba44 Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Gutten min får grøt til lunsj og kvelds, og middag på ettermiddagen. Smaker og prøver ut mye, så er ikke alltid det er så mye han spiser ) Noen ganger ganske mye, andre ganger bare 2-3 skjeer. Gir ofte litt frukt etterpå. Han får i tillegg 2-3( varierer om han vil ha mat på natta) måltider med kun mme. Vet ikke om dette var til noe hjelp? Bare spør om det er noe du lurer på )
Alba44 Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 Begynte med litt middag da han var ca 5,5 mnd.
*tingeling* Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2008 takk for svar! ja eg vurdere og å gi hu smaksprøver på middag. men e liksom litt redd for å gi hu for masse. men så seie jo hs at me ska slutta å gi dei mat på natta når dei er 6mnd. så då må hun jo få meir på dagen liksom.....hehe kje heilt lett detta her.
Alba44 Skrevet 4. januar 2008 #6 Skrevet 4. januar 2008 Tror ikke det er noen fare for at du kan gi for mye. Gi litt og øk etterhvert. Se an om magen hennes tåler det. Hun vil mest sannsynlig få noen favoritter også, så da vil det gå mer ned på høykant enn noe annet ) Det er ihvertfall min erfaring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå