rosa og en blå Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 når er det nokk å bere vaske dem i maskina?
Kanutten83 Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Vi sluttet nå vi:o) Lillegutt er straks 3 mnd og han spiser på alt mulig uansett så vi så ikke helt poenget med å fortsette kokinga:o)
ana baroma Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 Det er jo fordi melkebakterier kan gro i flasker som ikke kokes at de skal det:) Bakterier ellers får jo unger i seg hele tiden uansett. Men aner ikke når man bør slutte altså Tuppa her er snart fem mnd, og jeg koker enda selv om det sikkert ikke er påkrevd. Men det har liksom blitt en vane, hehe.
Blue Lady Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 slutta når hun var 4 mnd, men har egentlig aldri kokt de hver gang..
rosa og en blå Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2008 du bare har flaskene på plass når maskina er ferdig? ikke skyller el noe? min gutt drikker kun mme.
Kanutten83 Skrevet 4. januar 2008 #7 Skrevet 4. januar 2008 Vasker de for hånd jeg, kjører ikke oppvasmaskina hver dag:o) I og med at jeg vasker de for hånd så skyller jeg de jo, men hadde ikke gjort det hadde jeg tatt de i maskina:o)
☆Anonymia☆ Skrevet 4. januar 2008 #8 Skrevet 4. januar 2008 vi slutta da han var 6 mnd.. men hadde vi hatt oppvaskmaskin hadde vi nok slutta før..
rosa og en blå Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. januar 2008 okej.. kansje vi bere skal slutte med kokinga:) føler at de blir renere i maskina en min handvask med zalo og kost
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå