Gå til innhold

Klarer dere å holde det skjult?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Når tror dere at dere forteller det?

 

Vi fortalte det nesten med en gang til alle i familien og de nærmeste venner sist gang, mannen har lyst at vi skal vente litt lengre denne gangen, men jeg kommer til å bli delevis sykemeldt pga kronisk sykdom, og da kommer jeg nok ganske kjapt til å få spørrende blikk, så blir vel til at jeg forteller det til de fleste i løpet av januar....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forstår ikke greia med å drive å holde det hemmelig. Det er jo en fantastisk nyhet, vi fortalte det fort til familie og venner. Det er mye enklere at de vet, for da slipper man å drive å finne på unnskyldninger for alt mulig.

 

Og om noe går galt så er det iallefall greit at de vet det, så slipper jeg å dikte opp enda flere "unnskyldninger".

 

Vi syns det er kjempegøy å dele dette med våre nærmeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker også sånn, men mannen vil holde det for oss selv litt til...Og han er verdensmester til å prate vekk til så trenger ikke finne på unnskyldninger, jeg derimot er håpløs! Unnskyldninger må planlegges nøye....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke klart å holde meg de to siste gangene..men denne gangen skal vi holde d for oss selv lenger ..hvertfall til uke 12..

d er noe spesiellt å ha d for oss selv..bare vår hemmlighet..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortalte det til svigers i går. Hadde planlagt overnatting med middag og julefest hos dem. De reagerte på at jeg ikkekunne spise foretten og ikke rørte alkoholen. Vi bare sprakk tilslutt, men øvrig fam og venner venter vi med å fortellle det til.prøve fram til uke 12. Men har med dem alle fått tidlig mage, og jeg har jobb som kan innebære fysiske slag så der må jeg sikkert av hensyn til det fortelle det litt tidligere.

Ellers får vi bare røve å holde litt på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva slags jobb har du?

det har jeg og..jobber som omsorgsarb på et sykehjem..ikke så mye fysiske slag,men d er tungt arb..mangen tunge pasienter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klarte ikke å holdet det skult, vi har prøvd en stund, uten hell, og 1. juledag var vi på fest. Jeg hadde bestemt meg at jeg skulle kjøre hjem, og alle trodde da at jeg var gravid. Men, Nyttårsaften, tenkte jeg at jeg fikk ta en test for sikkerhetsskyld. Jeg var noen dager over tida, og tenkte at det var sikkert like skuffende som forrie måned.... Og den var positiv a gett!!!.Innen 2. Januar viste familie og venner det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...