Tommage♀♂ Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Jeg irriterer meg grønn! Da vi var på visning spurte vi huseieren om det var trekkfullt, og han svarte nei, de hadde isolert 2 av veggene, og hadde aldri merket noe til at det trakk. Neiiida... Inne på kjøkkenet og på soverommet vårt blåser det omtrent! Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
alvis Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Jepp. Her blåser det inne i stuen.....Hver gang det blåser ute, og det er ganske ofte her på Vestlandet, er det iskaldt i huset. Enkle vinduer har vi også i stuen. Vi har fått varmepumppe nå og det hjelper veldig godt!
suseduse Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 jeg bor i en blokk fra 50-tallet, og er sinnsykt dårlig isolert her.. i tillegg er ikke strømmen oppgradert siden den ble bygd eller noe, så man kan ikke ha på ovn og vaskemaskina samtidig, totalt avhengig av ved!pluss at hvis man dusjer må man ta ut kontakta til varmtvannstanken for å kunne kjøre oppvaskmaskina! hadde jeg visst dette før vi kjøpte den hadde jeg aldri kjøpt! sambo kjekka strømmen, og så at det var dårlig, men hadde aldri trodd det skulle være så dårlig...
meg & to små vampyrer Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 Ja, der vi bodde før var det stivkuling inne:( Men vi har flytta!
Tommage♀♂ Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2008 Her er det også dårlig med strøm... Ikke så dårlig som hos dere da, men kan ikke kjøre vaskemaskin og tørketrommel på likt, og må dra ut kontakten til varmeovnen når jeg skal støvsuge... Har mest lyst til å flytte, men er redd vi har betalt alt for mye for dette huset og må evt selge med tap=(
___ Skrevet 4. januar 2008 #6 Skrevet 4. januar 2008 Det er stor forskjell på hva folk merker av trekk. Jeg har vokst opp i det huset der vi bor nå (flere hundre år gammelt) og har aldri reagert på at deter trekkfult. For meg har det bestandig vært en selvfølge å bruke ullundertøy om vinteren ol. Mannen min derimot er oppvokst i et nytt hus med høy innetemperatur. Han synes det trekker alle steder. Kan godt hende dere venner dere til det etter noen år. Kansje det holder å isolere rundt vinduene eller noe? Husk foresten å lukke spjelet om dere har åpen peis. Det betyr enormt her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå