LilleFrøkenL Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 og miste igjen:(jeg har mistet 2 ganger på ganske kort tid..første gang i september og i desember!og nå er jeg redd jeg skal miste igjen hvis jeg blir gravid..legen sa det var helt normalt å miste et par ganger,og du måtte miste 3 ganger før du får hjelp..har begge gangene mistet rundt uke 6! syns dette er litt skummelt jeg!
augustanr2 Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 mmm..kjenner meg godt igjen...vi har også mistet to ganger....og nå er jeg litt betenkt med å bli gravid igjen...selv om jeg mistet tildlig så er det forferdelig likevel....jeg mistet nå rett før jul...tror jeg skal vente litt med å prøve igjen..sånn at jeg er kommet litt over denne sa, itillfelle det skulle skje igjen....
LilleFrøkenL Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2008 Jeg mistet også rett før jul..fikk vite på julaften at hcg hadde synket! det er trist,men vi må jo prøve igjen!men tror gjerne vi også venter litt før vi prøver igjen! er ikke like "kjekt" å få positiv test nå når du vet at du har mistet 2 ganger..jeg kommer ikke til å klare å roe meg før di 12 magiske ukene er over!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå