Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Synes mekeproduksjonen min har minket litt, selv om tulla bare er 3uker. Jeg vet hun får i seg nok, for hun er blid og fornøyd, og legger på seg og sover godt Likevel merker jeg at jeg har mindre melk enn jeg hadde til å begynne med, så jeg har kjøpt Helios ammte. Bare lurer på, hjelper den virkelig på melkeproduksjonen, eller er det bare et "kjerringråd"?
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Svarte akkurat til en. Jeg har fått tips av en gammel gynekolog som fulgte meg under graviditet og det var å drikke eplejuice. Jeg kjøper 2l uten tilsatt sukker på kiwi (tenker på vekt) og drikker ammete 2x om dagen morgen og kveld. Har merket at hvis jeg glemmer ammete på kvelden så blir det litt mindre melk, eller brystene er ikke sprengte på morgen. Drikk eplejuice og ammete så skal du se at det går bra. Dessuten så hadde min økedager da hun var 4 uker, det var slitsomt men etter det kom det mer melk. Din baby kommer nok til å ha økedager etter hvert. Noen ganer føles brystene min tomme men de er ikke det. Selv om de er helt myke så spruter det melk når jeg trykker på de. HS sa til meg at så lenge babyen er fornøyd og vi har 5-6 våtebleier i døgnet skal vi ikke bekymre oss. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå