Mamsen til Pjokken Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Sorry ekle detaljer, men er det flere som syns det lukter pyton der nede om dagen..? En real dusj varer bare noen timer, så kjenner jeg lukta igjen selv med bukse på! Skikkelig stramt, ugh! Kan ikke huske at det var like ille forrige gang, men må jo bare kjøre på med truseinnlegg for å unngå spredning av lukta littegrann...
**Tingeling** Emma06+June08:) Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 hehe! Lukter ikke akkurat blomst her heller.. Jeg synes også det er mye verre denne gangen enn da jeg gikk med forrigemann. Men det er jo helt normalt:) Ikke akkurat noe gøy, men vi får jo bare holde ut:)
Mamma2OO5 Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Trodde ikke det var normalt jeg? Leste et sted at utflod er normalt, men den skal ikke lukte. Mener ikke så skremme:o)
Gemini77 Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 Er det normalt??? Jeg er gravid med nr 2 og har verken erfart det problemet eller hørt at det er vanlig. Er ikke det bakterielt betingen og behandles??
Mamsen til Pjokken Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2008 Jeg har jo ingen kløe eller svie, heller ikke store mengder utflod, derfor ser jeg ikke på dette som bekymringsverdig... det er bare lukta som er så ulidelig stram..
Mamma2OO5 Skrevet 4. januar 2008 #6 Skrevet 4. januar 2008 Nei jeg veit ikke, men jeg ville kanskje nevnt det for jordmor el lege. Det kan være bakteriell vaginose, sopp, og sikkert andre ting som jeg ikke har peiling på he he. Greit å slippe stanken om det er noe man faktisk kan gjøre )
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 4. januar 2008 #8 Skrevet 4. januar 2008 Det er ikke normalt at det skal lukte ille nedentil! Dersom det gjør det, bør du/dere gå til legen, og få undersøkt om det kan være sopp eller lignende. Detter er mitt 4.e svangerskap, og har aldri hatt vond lukt nedentil. Har jo økt utflod, men den lukter ikke noe. Dersom det er sopp du har, så er det enkel behandling på det
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #9 Skrevet 4. januar 2008 Mener å ha lest flere steder at det er helt normalt at det kan lukte strammere av utfloden i svangerskapet. Så det er ihvertfall ikke unormalt. Det er mange som har dette problemet, og det trenger ikke å være infeksjoner o.l, men er greit med en sjekk hvis det er mye utflod i tillegg (noe som også mange opplever å få i sv.skapet), og særlig hvis utfloden lukter direkte vondt.
♥0sis0 og gullet♥ Skrevet 4. januar 2008 #10 Skrevet 4. januar 2008 Hvis det virkelig lukter heelt for jæ... ville jeg nok oppsøkt lege. Har selv hatt bakteriell vaginose, og hadde ingen andre symptomer enn helt grusom lukt på utfloden, luktet råtten fisk (som luktet gjennom klær og det som var). Nå som jeg er gravid har jeg også litt strammere lukt på utfloden, men det er ikke i nærhetn av hva det luktet når jeg hadde bakteriell vaginose!! Er jo ikke sikkert det er dette du har, men greit å få sjekket! =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå