Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Min lille jente har vært urolig siden hun ble født, med mye skriking.. Nå er hun 3 mnd og har endelig roet seg. Da setter fantasien til mor i sving, vet du... Når hun sover som en liten engel i flere timer, må jeg sjekke om hun puster.. Synes det er veldig rart at det er sånn, men blir litt panisk innimellom..
Sistah*G07*J09* Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 ikke rart i det hele tatt. Du er jo blitt vant til at hun er på en viss måte, å når hun forandrer seg så må jo du også venne deg til det. Jeg sjekker også småen innimellom om han puster. tror det er helt naturlig
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Hahahah det er som om jeg hadde skrevet det selv. Min har vært rolig med noen skriking kun ved leggetid, blir vel overtrøtt. Jeg går inn på soverrommet flere ganger og sjekker at hun puster og når vi legger oss må jeg opp av sengen i hvert fall 5 ganger for å sjekket at hun fortsatt puster. Mannen min synes det er idiotisk men det hjelper ikke. Har snakket med flere førstegangsfødende og 99% av de har gjordt det men når nr. 2 kommer blir det anerledes. Ta det med ro du er en helt normal mor
fanta Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 Velkommen til mamma-tilværelsen! Kjenner meg bare så alt for godt igjen ;-). Vi slutter nok aldri å bekymre oss - er det ikke det ene, så er det det andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå