Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 jeg venter nr2 nå og er 16 uker, men lurer fælt på når jeg kan kjenne spark igjen... også har jeg en mann som trenger spark for å virkelig kunne få pappa følelsen og jeg vil så gjerne at han skal få den snart...
Gjest mphs Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Kjente det i uke 12 denne gangen. Uke 15 sist.
barnII 15.02.08 Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 husker ikke helt uke, men jeg kjennte det fakrisk før med nr en fordi med nr to har jeg foranliggende morkake og det demper(mange andregangsfødende som har foranliggende) for at du kan kjenne bevegelser så godt i starten. men jammen tar den igjen nå. hehe men rett etter ultralyd kjennte jeg noe(var på ultralyd når jeg var 16uker og noen dager)
Knotten2 Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Tror det var rundt uke 13 at jeg kjente de første bevegelsene. Var vel kommet til uke 19/20 før mannen min kunne kjenne det på utsiden.
Kystrøya Skrevet 4. januar 2008 #7 Skrevet 4. januar 2008 Kjente det i uke 12 denne gangen. Kjente små glidninger helt nederst i magen. Kjente det i uke 20 med førstemann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå