1+1=2+1+x Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Hvor mye gir dere? Synes det virker mye med 2 dl veske jeg... gir en dl i stedet... Fler?
fanta Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Synes generelt at porsjonsanvisningene på babygrøter er alt for store. Eldstebarnet var aldri i nærheten av de porsjonene som sto på pakka. Grøt av 2 dl væske er mye! Kommer jo an på hvor storspist babyen er da, men... Med gutten min har vi bare så vidt begynt med smaksprøver, men når jeg lager denne grøten bruker jeg 1/2 dl væske, og så spiser han et par teskjeer av det. Dumt å lage for mye hver gang - føler at det er mye grøt som kastes.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Gutten min på 6mnd spiser full porsjon hirsegrøt, deretter 200ml mm/mme, og vil egentlig fortsatt ha mer, men der sier jeg stopp! Vi skal nå gå fra to fulle måltider, til tre fulle måltider hver dag, hvorav ene er middag med poteter, grønnsaker og kjøtt. Fyren virker aldri riktig mett! Konklusjon: alle er forskjellig, prøv deg fram..
1+1=2+1+x Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2008 Takk for svar... da er det i alle fall ikke for lite med 1 dl veske for jenta;) Ser ut som om hun trives med det i alle fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå