♡ Jersey ♡ Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Lå våken med menssmerter fra 8-9 til morgenen idag. Er det dette som er maserier?? Man bør ikke kontakte jordmor eller noe ang dette? Er bare kroppen som øver seg, ikke sant?? Er 36+2..
Rebekka og tre vidundere Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Tror nok bare kroppen øver, ja. Er man i tvil, er det stort sett alltid bare falske greier...
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 hmm... hadde du menssmerter kun mens du lå? jeg hadde det slik mange uker men bare når jeg lå. mens de siste dagene før sønnen min kom så hadde jeg det hele dagen.da var det masrier. det på natta var modning
♡ Jersey ♡ Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2008 Hm...jeg reiste meg ikke opp, så det vet jeg ikke! :-) Lå og halvdøste.... Da satser jeg på at det er modning!?! Håper han kommer snart :-)
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 så lenge du ikke kjenner noe nå, så er det nok modning,men er jo en bra ting det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå