Gå til innhold

Uansvarlig??

Anbefalte innlegg

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Trenger synspunkter...Har lyst til å gå på konsert i slutten av januar, og snuppen e da nesten 3.5 mnd. Hun pleier å spise ca hver 3-4. time, noen ganger sjeldnere. Så jeg har tenkt å amme henne rett før jeg drar, og så får hun et måltid med mme av pappaen mens jeg er borte (blir borte i ca 6 timer). Hun har tatt flaske før, så akkurat det er ikke noe problem. Tenkt å få opp melkeproduksjonen igjen med ammete de neste dagene.

Synes dere det er uansvarlig av meg eller kan jeg dra påp konserten med god samvittighet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra på konsert og kos deg!!

Skrevet

Er da ikke uansvarlig i det hele tatt!

Snuppa får jo flaske av Pappan sin. Da er hun jo i de beste hender.

Kos deg =)

Skrevet

Kan ikke pumpe deg istedenfor da? enten med pumpe eller håndmelking?Er ikke uansvarlig nei, babyen må jo få litt alenetid med pappaen=)

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Takk for svar jenter, er litt overbeskyttende her jeg:) Vi får se om jeg får til å pumpe meg eller gi mme, fikk ikke til å pumpe med førstemann.

Da bestiller jeg billetter:)

Skrevet

Jeg syns ikke det er uansvarlig i det hele tatt!!! Hadde du gått på fylla ei helg så, men konsert noen timer... nope!!!

Skrevet

Lykke til da, og kos deg=) husk å amme med en gang du kommer hjem uansett, så ikke produksjonen synker=)

Skrevet

Er da vel ikke uansvarlig det....Må da lov å kose seg litt! Nei, DRA!!!!!!!

Skrevet

Er da ikke i det hele tatt uansvarlig.

Jeg var ute i utdrikningslag da småen var 6 uker jeg.

Hadde da pumpet nok melk til langt ut på neste dag :)

Småen hadde aldri noe problem med å ta flaske han heller. Jeg hadde med med pumpa i veska mi, slik at jeg kunne gå på toalettet å pumpe meg litt utpå kvelden. Å det var jeg veldig glad for, fordi ellers så hadde jeg hatt max melkespreng. Men siden du bare skal være borte 6timer, så tviler jeg på at du trenger det. Visst du ikke har enormt med produksjon da :D

Kos deg på konsert, å husk og prøv ikke å ringe pappaen førtitusen ganger for å spørre om det går greit :D

Skrevet

Gå på konsert - og ha god samvittighet! Når det går fint med matingen, er det jo ikke noe å bekymre seg for. Godt å komme seg ut litt:-)

Koooos deg!

Skrevet

Nei, det er da ikke uansvarlig. Men husk at selv om hun har tatt flaske før så er det ikke sikkert hun gjør det den dagen du skal ut. Sørg for å sjekke det før du drar, har brent meg selv på det der. ;o)

Kos deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...