Minnie Mom Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Var forkjølet 3 uker før og i jula, og nå har jeg hatt omgangssyken. Anbefales forresten ikke å henge over bøtta med høygravid mage..... Er fremdeles ikke helt bra, er slapp og sliten og har dårlig matlyst. Bare tanken på å presse ut baby nå er..., nei uff, det orker jeg ikke... ;o) Storebroren kom en uke før, så ting kan jo skje når som helst, men jeg håper hun holder seg inne en ukes tid til så jeg får samlet litt krefter (selv om jeg er lei av stor mage, bekkenløsning og stiv og vond kropp). Er også veldig spent på hvordan overgangen fra ett til to barn blir, storebror er 2 år og 4 mnd, vant til å være enebarn og har ganske mange egne meninger... ;o) Flere som ikke er veldig utålmodige etter å få ut baby? (dagens syteinnlegg... ;o)
gulda Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Kjenner meg igjen! var egentlig veldig klar for å føde, gledet meg, men all lyst forsvant som dugg for solen da jeg hadde omgangssyken. fikk den fem uker før temin, så var jo for tidlig å føde da, altså, men det siste jeg ville var å ha flere smerter! Enig i at det var sinnsykt vondt å ha spysyka når en var høygravid, enda verre enn ellers. Etter det så har lysten på å føde blitt erstattet med en del frykt for smerten, og det er så kjipt! Prøver å snu det i hodet så godt jeg kan, tenke på den fine lille babyen, og at fødselen bare er en kort tid i forhold til all kosen en får etterpå. Men føler meg ikke klar, nei! Vi får krysse fingrene for at vi vil se litt lysere på det -og snart har vi gullene våre! Lykke til )
MegOgAlleMine Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Skjønner hva du mener. Har selv 6 dager til termin idag, og nå synes jeg godt babyen kan bli der inne 14dager over tida.. Har 2 barn fra før av, og den ene blir nesten 2 år og 3 mnd når denne kommer.Klart det blir overgang å måtte dele oppmerksomhet osv, men jeg tror at det kommer til å gå jeg. Det får vi voksne ta ansvar for! Litt sjalusi må man regne med uansett tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå