Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillehgutt på 4,5 mnd virkelig hater flaska. Vi har prøvd alle mulig flasker og tuter, så gir snart opp hele flaske styret hvis ingen har en super flaske som alle barn tar, hehe.

Vi har prøvd mange forskjellige metoder: Pappan har gitt, jeg har gitt, svigermor har gitt, jeg har ikke vært hjemme, han har ikke vært hjemme, men nei da han virkelig hater den.

Han tar det tilslutt så vidt, men da etter at vi har "slåss" med han i 30 min hver gang han skal ha, noe som jeg syns er lite koselig. Vi har også prøvd å gi han til alles døgnets tider, men nei lille stabeistet nekter, hehe.

Noen som har noe tips eller en super flakse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe,, jenta mi dreiv sånn hun oxo. jeg skulle prøve å gi henne flaske når hun var ca 4 mnd, men det var ikke så lett.

prøvde alle mulige slags flasker osv.. og vi prøvde alle metoder som du skriver.. uten hell..

derfor gikk vi over til tutekopp. det funker veldig fint.. prøvde fførst avent uten dryppsikringen, der renner det ut veldig fort så vi måtte helle litt og litt..

så kjøpte vi nuk tutekopp (på lekebutikken) den funker utrolig bra!

den har en myk tut på og der renner det ikke for fort ut heller..

vi begynte med å presse lett på tuten for at det skulle komme litt ut av den og nå har hun begynt å skjønne hvordan den funker selv =)

hun er 5 mnd nå!

Skrevet

Ok kansje vi skal prøve det da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...