monyh Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Jeg er så heldig og ha blitt velsignet med en utrolig snill svigemor. Hun passer gullet når som helst , så lenge hun ikke skal noe spesielt. Blir kjempe glad når vi spør om hun kan passe han, dette gjelder andres unger også:=) Hun passet på det meste 6unger alene. Dette står det respekt av synes jeg. Hun er såååå snill mot oss hele tiden. Før Jul fikk vi fotoprinter og flatskjerm av henne, til jul fikk både vi og gullet sååå masse fint (hadde handlet for 3-4000. Spurte henne for to dager siden om hun kunne passe gullet en hel helg, da jeg og samboer skal ta oss en tur. I går kom det er brev fra henne i posten med adressen til et kjempe flott hotell i Roma som hun hadde vært på. Skulle "sponse" oss med 5000 kr da dette var et dyrt hotell. Snille,snille svigermor. Dagens skryteinnlegg:=)
Lykke*Li Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 WOW, ja det må jeg si! Litt av ei svigermor! Men flott at det er sånn for noen!!! Ha det fiiiiiint i Roma
Røykeslutt 7.april 08 Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Dette høres jo ut som min mamma:-) Bare at vi ikke får sponset turer og flatsjermer:) Men mamma stiller alltid opp viss det er noe. Vi jobber fullt, både min mann og jeg, og mamma stiller opp hver gang det er planleggingsdag, viss vi trenger barnevakt i helgene eller kveldene, følger jenta på turn viss ikke jeg har mulighet. Og hun elsker å passe ungene! Jeg er så utrolig glad for at jeg har henne, og pappa da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå