Gjest Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 jeg har ingen,for jeg vet at jeg ikke klarer å holde de allikevel:-(
Bea- Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Jeg har slutta å røyge! Selv om jeg kjenner suge, er det overaskende lett og holde seg Deilig og ikke stinke røyk
Røykeslutt 7.april 08 Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Nja.... skal kun ha godteri og brus i helgene..... Har vært litt slappe her det siste halve året.......
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 JA, er tvungen til dette forsettet; Spise sunt. BEGRENSET med snop, chips, brus og alkohol. 4 fiskemiddager i uken. Masse grønnsaker Masse frukt Lett meieriprodukter +++ Grunnet sykdom. Ja, så da MÅ jeg gjennomføre dette. Godt innstilt.
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Slanke meg 10-12 kilo Spise vesentlig sunnere Kutte ut all halv-fabrikata stå opp tidligere og få mer ut av permisjonen Bli flinkere å ikke bruke all Annikens sovetid på DIB...=P
Lykke*Li Skrevet 4. januar 2008 #6 Skrevet 4. januar 2008 Jeg SKAL ned i vekt! Er nå 76 kg, jeg SKAL veie maks 65 kg før året er omme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå