Gå til innhold

Underlivsplager *flaut*

Anbefalte innlegg

Skrevet

I senere tid har jeg begynt å lukte veldig kraftig i underlivet, noe min samboer også har kommentert. Lukter ikke direkte vondt, men veldig sterkt.

Hva i all verden kan det være?

Jeg har også veldig rar farge på urinen, den ser mer grønn enn gul ut i toalettet, men fikk beskjed for 2 dager siden at prøven var "nesten normal"...

Hva kan dette komme av da?

Jeg sliter også med bekkenet nå.

Er det normalt at dette er vondt under samleie?

Dere andre som sliter med bekkenet, hvordan takler dere å ha sex?

Altså, jeg syntes det var kjempevondt å spre beina...

Er ikke gravid...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan desverre ikke hjelpe deg med de første tingene du lurte på, men jeg også har vondt i bekkenet når vi har sex.

Den ender alltid med at jeg sitter oppå han, og da går det kjempebra:-)

Finnes jo mange stillinger som er greie når bekkenet ikke er bra....

Skrevet

hva med å gå til legen??? hehe. Tror nok en lege vil kunne svare best på noe slikt. Jeg ville aldri turt og begi meg utpå en gjetting her nei :)

Skrevet

Høres nok ut som en uvi (urinveisinfeksjon). Ta med deg en urinprøve til legen, få de på kontoret til å ta en prøve for deg! Bestill deg legetime, og få han til å ta en gynekologisk undersøkelse i tilfelle det er noe annet enn uvi.

Er liksom ikke så mye vi her inne kan gjøre annet enn å gjette, til syvende og sist er det prøver og undersøkelser som må til. Ring legekontoret i dag, og fortell om plagene dine. Da får du mest trolig komme inn med en urinprøve med en gang. Greit å få tatt en eventuell uvi før det utvikler seg til nyrebekkenbetennelse. Og som en av de andre allerede har sagt: drikk masse vann, gjerne med sitron i! Dette gjør miljøet i underlivet surt, og da trives ikke bakteriene.

God bedring!

Skrevet

Sex er ikke bare godt om dagen nei!

Har du sjekket i forhold til kjønnsykdommer? Har du vondt i magen, klør eller andre symptomer?

Aner ikke hva dette kan være, men noe må det jo være. er ikke blærekatar da? det kan slå rart ut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...