Gå til innhold

hva slags dynestørrelse bruker man i vogna?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

65x80 :o)

Skrevet

oki:) samme som jeg har i vugga da:)

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Kanskje silly question, men trenger man dyne oppå saueskinnspose?? Jeg har dyne til vogge og seng, men har ikke kjøpt til vogna...burde jeg det? Tenkte kanskje at den var varm nok, men vetta-farsken, jeg...

Skrevet

Altså det kan jo være at saueskinnsposen blir for varm på våren og sommeren å da er det vel greit med en dyne. Men jeg for min del har kjøpt en liten dyne som jeg kommer til å bruk både i vugge og seng jeg da:) Satser på at det holder:/

Skrevet

PS mente vugge og vogn, ikke seng, der mener jeg at jeg har kjøpt en større som skal forbli i senga:)

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Oj - jeg hadde visst meg ikke tenkt lenger enn januar jeg nå! Liksom så fastlåst på at DA kommer babyen og skal bruke vogna si. Herregud....jeg er et surrehue! =) "Nææ, kommer det varmere tider?" *litt flau* Huff...nå begynner hjernen å lide under søvnmangelen=/

Skrevet

He he:) Ikke no krise det da, vi veit vel alle litt om å være surrehhuer som gravide så du er ikke alene om det:)

PS du hadde veldig fine magebilder! Ser ut som du har slupppet unna strekkmerker å allt jo:) Krysser fingre om dagen for at jeg også er så heldig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...