Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Hei alle søvnløse jenter! Flere som er drittlei av å ikke få sove om natten? 3 timer fikk jeg før det var stopp. Er så lei denne natteranglinga. Jeg vil sooooooovvvvvveeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!! Flere?
jente08&jente2010<3 Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 kan melde meg inn i denne klubben ja:) får ikke sove i det hele tatt:( bare 3 timer sånn nå og da:( huff.... vil både føde og sove jeg:)hehe...
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Melder meg inn jeg og.. Har nok delvis skyld selv, da jeg sover lenge om dagen, men natten går stort sett med til å løpe på do og tråkke frem og tilbake for å drepe mine rastløse bein. Er grundig lei - føler meg som en zombie
Tobias og Robin Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 melder meg inn jeg også! Bekkenløsning er noe herk!!!!
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Må nok bare melde meg inn her jeg også...klør sånn, har ikke sjans til å sove! Snaaart i mål nå, tenker jeg for meg selv - bare en liten stund til, så er babyen ute. Ok, det blir kanskje ikke så mye mer søvn da, men da har jeg i hvertfall selskap om natta=) Og - ikke minst - pappaen kan bidra litt mer, så lenge det ikke er puppen babyen trenger så får pappa ta litt av støyten også. Ah, gleder meg!
Tobias og Robin Skrevet 4. januar 2008 #6 Skrevet 4. januar 2008 skjønner at du gleder deg nå ja.. veit ikke hvorfor men noe sier meg at du får bebis 8.januar.. Tirsdag... hehe:)
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 4. januar 2008 #7 Skrevet 4. januar 2008 *håpe-håpe-håpe på 8. januar* Krysser fingre og tær for den, du=) BTW; dere er to stykker med nesten kliss like nick....du er den jeg kjenner, ikke sant?=) Miss V? Ellller...?
LilleBanan blir storebror Skrevet 4. januar 2008 #8 Skrevet 4. januar 2008 Melder meg også inn. Halsbrann og bekkenløsning...baah. Men jeg har jo mye lenger igjen da. 82 dager, langt fra både høygravid og fødeklar så må nok bare bite tenna sammen:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå