Gå til innhold

hjelp!!! litt ekle detaljer

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er gravid i uke 8+ noen dager,er ikke helt sikker.

men i kveld har jeg hatt litt brunt og lyserosa i utfloden, er det noen som har hatt det så har det godt bra? hadde ikke det sist å er mildt sagt livredd,har prøvd i 2,5 år, å har ikke tenkt å miste denne babyen.

kan man få det om man har sopp? eller er det bare slimhinnene mine som er llitt irritert siden vi hadde sex i kveld????

huff jeg er redd.

skal ringe legen i morgen

men trenger noen beroligende ord nå,hvis ikke får jeg aldri sove

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ofte litt ekstra utflod ,som kan vere litt blod spor i etter vi har hatt sex,hadde det forje svangerskap og,så tror ikke du trenger og uroe deg så veldig,som du sier er slimhinnene litt ekstra irriterte og "skjøre" nå som vi er gravide.... sikker på den lille spiren i magen har det fint=))

Skrevet

hmm for å si det slik.

jeg har litt vondt i hufsa

den babyen bør bare holde seg der i 9 mnd,ellers blir det husarrest

Skrevet

Som svie og kløe??? eller vondt vondt...

Klart den holder seg der=)

Skrevet

klør å svie

Skrevet

Da har du kansje sopp,noe som er veldig normalt visst nok. gå til legen visst det ikke gjir seg,eller du kan kjøpe canesten krem uten resept på apoteke=) ordner seg nok ser du=)

lille nurke har det nok heeelt super inne i magen,er nok bare hufsa di som er probleme,har hatt litt problem med mi og desse mndne

Skrevet

kansje d, vet i alle fall at jeg har uvi, å når jeg tar medisin får jeg lett sopp.

men kan man få farget utflod av det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...