kua kalva,drektig igjen Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 jeg er gravid i uke 8+ noen dager,er ikke helt sikker. men i kveld har jeg hatt litt brunt og lyserosa i utfloden, er det noen som har hatt det så har det godt bra? hadde ikke det sist å er mildt sagt livredd,har prøvd i 2,5 år, å har ikke tenkt å miste denne babyen. kan man få det om man har sopp? eller er det bare slimhinnene mine som er llitt irritert siden vi hadde sex i kveld???? huff jeg er redd. skal ringe legen i morgen men trenger noen beroligende ord nå,hvis ikke får jeg aldri sove
xxxo Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 det har jeg hatt på begge graviditetene, flere ganger. (og det gikk helt fint.) uten å hatt sex og. men kan jo komme av det. slapp av og sov du.
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 Slimhinnene blir ofte irritert under svangerskapet, og kan blø lett (gir som oftest brunlig utflod) f.eks hvis man har sex... Skjønner at du er redd, men som oftest bekymrer vi oss unødig Har ikke tall på hvor mange ganger jeg gikk på do og så etter blødning de første ukene av mitt svangerskap... Tenk positivt, og sov godt i natt...Fortsetter d, hvis d blir sterkere og hvis du får smerter ville jeg ringt legen i morgen... Masse lykke til videre i svangerskapet
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 lille venn, jeg tror dette er ganske vanlig. men du er redd og det er naturlig, men ikke bra for småen i magen. ring legevakta, fortell hva som skjedde og hør hva de sier. for det hjelper mye mer en noen damer på dib ;-) (venninna mi hadde mensen i 7 måneder mens hun var gravid, så litt blod betyr ikke nødvendigvis at ting er galt)
Solitude Skrevet 4. januar 2008 #6 Skrevet 4. januar 2008 Kan godt være at du har fått noen smårifter kansje ? Jeg har opplevd i to svangerskap å blø så mye at jeg trodde det var mensen (var lengre på vei en du) og de barna er nå 5 og 9 år Trenger ikke å være noe farlig, men har du kraftig smerte i tillegg så ville jeg kansje ha kontaktet lege. Natt, natt
kua kalva,drektig igjen Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. januar 2008 har ikke vondt noen plasser ennå..... takk for svar damer,tror jeg er helt hysterisk
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 4. januar 2008 #8 Skrevet 4. januar 2008 He, he, d er d lov å være De fleste jeg kjenner var like hysterisk de første ukene...d kommer seg etterhvert Masse lykke til videre m den voksende magen
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. januar 2008 #9 Skrevet 4. januar 2008 det er ikke rart at du er hysterisk. du har jo prøvd i 2.5 år. jeg prøvde ikke en gang og jeg var også hysterisk. det er lov. eller jeg tror det er instingter
kua kalva,drektig igjen Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 4. januar 2008 takk, alt man nå skal bekymre seg over,har litt vondt i hufsa,men det antar jeg er mannens feil
Patetica fåkksi Skrevet 4. januar 2008 #11 Skrevet 4. januar 2008 Det eneste jeg kan si er at jeg veit at det er vanlig aa blö litt etter sex naar man er gravid. Saa lenge det er lite tror jeg nok ikke du skal bekymre deg :-) Men ring legen din i morgen og faa en sjekk saa du er helt sikker. Lykke til!
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #12 Skrevet 4. januar 2008 Jeg blødde hver gang vi hadde sex, ihvertfall de siste månedene. er nok helt normalt=) ringte føden også, og de sa at hvis det ikke var noe friskt og mye blod og jeg ikke hadde smerter var det sansynligvis pga samleie. men sjekk med legen om du er bekymret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå