Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Så rart å tenke på at det har gått så fort! Han er jo ikke baby lenger nesten. Var inne å kikket på gullet mitt i stad, hadde bare lyst å gråte... Han er så nydelig og sånn en snill liten gutt... Er så takknemmelig for at jeg har han.. Dere som venter første: dere har så mye å glede dere til, får frysninger av å tenke på det....
gulda Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Gratulerer med 8måneders dag! ) Nå er jeg litt redd for fødsel, så godt å bli minnet på den flotte tiden som kommer! ) Kos deg med gullet ditt!
♥Tullerusk♥ Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Ååå..så Koslig..Ja må feire det litt da=o) Tiden flyr fort...Har en 4 åring så vet godt hva du snakker om=o) Gratulerer med 8 mnd...
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2008 Tusen takk:-) Feirer litt i dag ja:-)
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Gratulerer kjempe masse. Tiden går kjempe fort ... syns ikke det er lenge siden jeg selv hadde en baby & nå er hun allerede 20 mnd
*gullungen med okt spire* Skrevet 4. januar 2008 #6 Skrevet 4. januar 2008 min blir 1 år i morra jeg skjønner ikke hvor tiden blir av jeg da er akkurat som jeg fikk han i går..mrn nå er vi i gang me å lage en ny gull klump..gratulerer
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. januar 2008 Takk for det, gratulerer til deg også da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå