Denice Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Begynte på ny her jeg.. ble så mye å lese igjennom hver gang..hihihi. Som jeg skrev. Blir forhåpentligvis tante til sommeren og også reservetante...om disse damene ikke får vite kjønnet, er det da mulig å bestille i nøytrale farger? eller er det bestemte maler du syr etter? Er det flere tykkelser? Hva slags stoffer bruker du, da spes. inni posen.. Sorry maset men de var så søte!!! Og vesla mi er jo blitt alt for stor til de!
lenej :o) Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 å, kan svare deg masse på dette jo! men ikke her. har ikke lov. send meg en mail. [email protected]
Denice Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2008 ops.. sorry.. Oki, skjønner det da. da gjør jeg det i morgen jeg.Oki.. Må bare komme meg i seng og få skjønnhetssøvnen nå.. Hihihi.. Takk for svaret da! Og god natt!
lenej :o) Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 god natt god natt! gleder meg å få mail, skal svare så godt jeg kan.. må vel egentlig sove eg å snart... hmm.. har liksom ikke tid å sove..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå