Gå til innhold

Hva skal dere i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen skal vi tilbake til hverdagen (skole og bhg), skal opp kl 6 å orden Noah, smøre matpakke o.l, sende samboeren min og Noah av gårde og så fikse meg selv.

Skal ha en laaaaangt te-frokost alene, dusje lenge, og dra kl 9.30.

Har en dobbel forelesning og så skal jeg hjem (kl 12 hihi) og vaske leiligheten og så er det helg:D:D

Hva skal dere i morgen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal på jobb og i barnehage :) hater hverdager *blæh*

Skrevet

Jobb og barnehage ja... Samme som i dag.. Blæh!

Skrevet

Ja hverdager er kjedelige,men er heldigvis snart helg da:)

Skrevet

Prøve å stå opp tidlig, handle litt, gå en tur, gå ned 15 kilo... =P

Greit å være hjemme i permisjon=)

Skrevet

Jeg skal bli innlagt på sykehuset:( Skal få ferna galleblæra på mandag...Gruer meg sånn, men får perm i helga da:) Men synes det er litt rart og bli lagt inn på en fredag for så og få perm i helga.....

Skrevet

I morgen står samboer opp med mini, følger han til barnehagen så jeg får sooove =) Deretter stikker han til banken og ordner noe, før han drar og trener...Jeg henter Kevin i 4 tiden

Skrevet

I morgen skal jeg sove helt til kl 1600!! Gjett om jeg gleder meg... :-) Er på nattevakt nå :(

Skrevet

Hverdagen har hentet inn oss allerede. Jeg er på jobb og skal jobbe hver natt fram til mandag. Kanskje noen ekstra også.

Andreas var første dagen i barnehagen i går. Sambo har jobbet 2 dager allerede.

godt med juleferie, men godt å komme igang igjen også. Nå ser vi fram til påske, konfirmasjon bla i Stavanger i Mai og litt ferie i juni og august!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...