Lisa & lille Noah<3 Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 I morgen skal vi tilbake til hverdagen (skole og bhg), skal opp kl 6 å orden Noah, smøre matpakke o.l, sende samboeren min og Noah av gårde og så fikse meg selv. Skal ha en laaaaangt te-frokost alene, dusje lenge, og dra kl 9.30. Har en dobbel forelesning og så skal jeg hjem (kl 12 hihi) og vaske leiligheten og så er det helg:D:D Hva skal dere i morgen?
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Skal på jobb og i barnehage hater hverdager *blæh*
Dotten Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Jobb og barnehage ja... Samme som i dag.. Blæh!
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2008 Ja hverdager er kjedelige,men er heldigvis snart helg da:)
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Prøve å stå opp tidlig, handle litt, gå en tur, gå ned 15 kilo... =P Greit å være hjemme i permisjon=)
Simselimsen Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 Jeg skal bli innlagt på sykehuset:( Skal få ferna galleblæra på mandag...Gruer meg sånn, men får perm i helga da:) Men synes det er litt rart og bli lagt inn på en fredag for så og få perm i helga.....
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #8 Skrevet 4. januar 2008 I morgen står samboer opp med mini, følger han til barnehagen så jeg får sooove =) Deretter stikker han til banken og ordner noe, før han drar og trener...Jeg henter Kevin i 4 tiden
To små, med øyne blå :-) Skrevet 4. januar 2008 #9 Skrevet 4. januar 2008 I morgen skal jeg sove helt til kl 1600!! Gjett om jeg gleder meg... :-) Er på nattevakt nå
nickoline og supermann Skrevet 4. januar 2008 #10 Skrevet 4. januar 2008 Hverdagen har hentet inn oss allerede. Jeg er på jobb og skal jobbe hver natt fram til mandag. Kanskje noen ekstra også. Andreas var første dagen i barnehagen i går. Sambo har jobbet 2 dager allerede. godt med juleferie, men godt å komme igang igjen også. Nå ser vi fram til påske, konfirmasjon bla i Stavanger i Mai og litt ferie i juni og august!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå