Gå til innhold

HASTER!!! Kan noen oversette for meg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lieferung

Die voraussichtliche Lieferzeit entnehmen Sie bitte der Produktbeschreibung. Falls dort keine Angaben gemacht werden, erfolgt die Lieferung in der Regel innerhalb von 3-10 Werktagen. Bitte beachten sie insbesondere bei den Produkten von Trends for Kids, dass es zu längeren Lieferzeiten kommen kann. Wir bitten sie die Lieferzeit in dringenden Fällen zu erfragen. Wir sind bemüht die Artikel von TFK immer vorrätig zu haben.

På forhånd, tusen takk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Levering:

Forventet leveringstid finner du i produktbeskrivelsen. Dersom opplysning om dette ikke foreligger, finner som regel levering sted i løpet av 3-10 virkedager. Vær oppmerksom på at produkter fra Trends for Kids produkter kan ha lengre leveringstid. I det tilfellet ber vi om at du henvender/spør om levering. Vi skal stå på pinne for at din TFK skal komme hurtig til deg...

Sånn ca..

Skrevet

Tusen hjertelig takk for hjelpen!! Har bestilt TFK vogn fra tyskland skjønner du, men den har ikke kommet, og jeg får heller ikke svar på henvendelser... skummelt!!

Men takk og takk!

Skrevet

av erfaring.. så blir sånne ting ofte stående lenge på fortollingslagre her i norge.. hvis du vet hvor den kommer inn så ville jeg ringt der. I og med at det har vært jul og masse helligdager. så har det nok hopet seg opp der.. min erfaring med import i hvertfall

Skrevet

ok... men det har ikke blitt trekt fra konto heller, og jeg får ikke svar på henvendelser... bestilte fra en tysk nettsiden som heter zwergen-paradies.de. har noen hørt om den?Har TFK vognene til bra pris, men det hjelper jo lite hvis man ikke får den da:)

Skrevet

kan du hjelpe meg med å oversette dette også?

(bitte bei Zahlungen/Anfragen immer angeben)

Dårlig på tysk skjønner du:)

Skrevet

ved betaling/forespørsel oppgi alltid ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...