Pærefrø Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Og jeg sitter bare her å griner.....nå er det over....
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Oj... Men du er tøff! Jeg tror nok det er til alles beste... Går det greit med deg eller? Sender litt virtuell sjokolade til deg jeg.
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Han har vel ikke akkurat fortjent noe annet heller..... Klem til deg
Denice Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Og her kommer en stoor bøtte av favoritt isen!! Kjenner ikke historien men føler likevel med deg.. Heads up. Dette går bra!
hit og dit Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Snart går tårene over i lettelse og så er det bare oppover på positivitetsstigen fra der.
Pærefrø Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. januar 2008 Nei, det går ikke greit akkurat......har det på en måte ikke kjempe bra.... Bare griner.....mamma vil ha meg ned, men jeg tør ikke kjøre...
mayaya Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 Du er tøff! Og det er tungt nå, men husk at du har mange bak deg som skal skyve deg opp igjen STOOOOR KLEEMMM!
Heaven har født::) Skrevet 3. januar 2008 #8 Skrevet 3. januar 2008 Nyt livet ditt nå, det fortjener du. Har lest noen av innleggene dine, fy så dårlig du er blitt behandlet. Selv om det er vondt nå, kommer det bedre dager skal du se. Lykke til, og ta vare på deg selv:)
Pærefrø Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. januar 2008 jeg er bare så forbanna glad i den fyren.....
Natteravnen* Skrevet 3. januar 2008 #11 Skrevet 3. januar 2008 Veit at det nok ikkje hjelp so mykje akkurat no, men husk på at det blir bedre, tenk positivt for din egen del no, det går bra. Vi må av og til ta valg som er veldi tøffe, men som blir veldi bra til slutt..... lykke til!
nickoline og supermann Skrevet 3. januar 2008 #12 Skrevet 3. januar 2008 Det var jaggu ikke noe for tidlig............. Ta tiden til hjelp, så går det nok bedre. minnene om en vond tid vil alltid være der, men vil etterhvert blekne......... alle har fortjent å være lykkelig. Det finnes en snill mann der ute som er ment for deg!!!
Solitude Skrevet 4. januar 2008 #13 Skrevet 4. januar 2008 Aldri lett å avslutte et forhold. Er midt opp i det selv, men prøv å holde fokusen på fremtiden og husk at denne hjertesorgen du føler nå blir mindre. Må bare ta tiden til hjelp. Opp med hodet Tilværelsen uten en partner trenger ikke å være så negativ, med tiden så kansje blir du lettet over et liv med mindre krangler/konflikter hvis dere har hatt det. Trist JA... Men du kan også ta et valg og si: NÅ begynner mitt nye liv, og det er opp til meg å gjøre det så fantastiskt som mulig. Gjør noe som får deg til å slappe av. For meg så er det å kjøpe masse snop, leie meg en døds bra film, krype under teppe i sofaen.. og bare glemme meg helt vekk i filmen. Hva kan få deg til å "glemme deg " litt ? KJEMPE KLEM...
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 4. januar 2008 #14 Skrevet 4. januar 2008 Kom deg gjennom de neste dagene, finn på masse å gjøre, så går den såre følelsen raskere over ;-) Lykke til.
mammaen til G & A Skrevet 4. januar 2008 #15 Skrevet 4. januar 2008 Uff, ikke noe godt det der. Ta tiden til hjelp. Skjem deg selv bort litt naa, og dra gjerne til mammaen din dersom du kan. Det er godt til tider aa bare komme seg unna sitt eget hus og omgivelser for aa kunne starte paa ny naar en kommer hjem igjen. Dette skal gaa bra, det er mange paa dib som heier paa deg!!! Store klemmer fra
Himmel og hav Skrevet 4. januar 2008 #16 Skrevet 4. januar 2008 Stolt av deg! Det var tøft, modig og sterkt gjort av deg, og det står det respekt av. Tillat deg selv å sørge og gråte, det er vondt når forhold tar slutt, og man kan jo ikke skru av følelsene sånn uten videre. Men ta en dag av gangen, for hver dag så går det litt lettere. Også tviholder du på tanken om at dette skjedde fordi det er noe enda bedre i vente for deg rundt neste sving. *stor klem*
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 4. januar 2008 #17 Skrevet 4. januar 2008 Lykke til!!!! Stor trøsteklem til deg!!!! No har du sjansen til å bli lykkelig med en snill fyr!!!!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 4. januar 2008 #18 Skrevet 4. januar 2008 dette går så bra så. bedre å være single enn å føle seg som single! det kommer mang en mann som man kan varme beina sine på om natta og ligge på armen til! livet er ikke slutt selvom du kaster ut en mann som egentlig vil være sammen med kollegen sin. ps: han kommer sikkert diltende tilbake når det andre ikke ble som han trodde, og da kan du bare le av han!
ana baroma Skrevet 4. januar 2008 #19 Skrevet 4. januar 2008 Gratulerer!! Av og til er dette det beste selv om det er vondt. Plutselig tørker tårene, og du kan begynne å leve igjen:) Og leve bra!!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 4. januar 2008 #20 Skrevet 4. januar 2008 Har ikke fulgt med historien, men vil sende deg en stor klem :-)
Chiabatta Skrevet 4. januar 2008 #21 Skrevet 4. januar 2008 Du fortjener bedre. Det er i motbakke det går oppover! Gråt masse og kom over ham. Det er flere fisker i havet senere. Lykke til!
Tommage♀♂ Skrevet 4. januar 2008 #23 Skrevet 4. januar 2008 En stor klem til deg! Har ikke svart degpå tidligere innlegg, men har lest alle, og nå ble jeg stolt av deg! Dette klarer du helt fint, nå viser du ham at du klarer å stå på egne ben! En forferdelig situasjon du har havnet i, unner deg alt det beste herfra!
MikroMidas Skrevet 4. januar 2008 #24 Skrevet 4. januar 2008 Jeg skjønner at du har det vondt, vondt, vondt. Du må tenke på alternativet: å ha det vondt for bestandig i et forhold som definitivt ikke var bra for deg!! Det du føler nå er nok mest savn etter NOEN, ikke nødvendigvis en mann som behandlet deg dårlig. Du savner tryggheten ved det kjente, selv om det ikke var bra. Stå på! Dette klarer du. Tenk på deg selv og din lille familie først og fremst, og bruk alle du har rundt deg for det de er verdt. Lykke til! Stolt av deg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå