*Urolig* Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Noen som vet om et billig treningssenter..helst i bergen sentrum?
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 SiB... iallefal om du er student Sentralbadet er vel ganske rimelig tror jeg Om du er ansatt i kommunen har de spesialtilbud på treningssentre i sentrum
*Urolig* Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2008 Jeg er student, men ikke medlem i sib... Går på privatskole...var innom å skjekket priser der og det var litt dyrt... Hvor ligger sentralbadet? Og har de en hjemmeside?
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Meld deg inn i Sib, det vil du tjene på! Sentralbadet er rett ved siden av kinoen (altså mellom kinoen og Nøstet) = Svømmehallen
trillemamma Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Hva vil du trene? Du får som regel det du betaler for. SIB er desidert billigst og best, jeg tror ikke du trener å være student for å trene der. Nå kjenner jeg best til Sentralbadet, der har de eget treningsstudio. (Nautilus) http://www.nautilusgym.no/club.aspx?club=1142&mid=1142
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå