Gå til innhold

Sprørsmål til dere menn som er prøvere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min og jeg har vært prøvere i over 1,5 år nå og vært sammen i 4 år. Jeg har mistet 2 ganger i ca uke 7-8. Siste gang var okt-07. Nå vil plutselig ikke sambo prøve lenger og jeg får ikke noe svar på hvorfor. Han sier bare at "vi må vente litt." Dette er frustrerende og jeg får litt panikk når jeg tenker på at tiden går uten at vi gjør noe. Vi er snart 30 og 33 år.

Har hatt veldig lite sex etter jeg mistet siste gangen, men ellers merker jeg ikke noe forandring på han.

Er det noen av dere menn her inne som skjønner hva som skjer??

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er ikke jeg mann, men kanskje jeg kan si hva jeg tenker uansett? For det kan jo hende at han syns det er skremmende, og han blir trist å lei. For jeg er nå gravid uplanlagt, men for nesten 1 år siden trodde jeg at vi var gravide fordi mensen uteble, men den kom, bare sent. Så når dette skjedde igjen sa jeg at jeg tror at nå har det skjedd. Vi er gravide, men han sa han ikke ville tro det før en test. Tok test og den var positiv, jeg var ett vrak, tenkte på skolen og bla bla bla.....mens han var rolig og sa det han syns, og vi bestemte oss for å beholde. Og da fortalte han at sist gang når vi trodde hadde han vendt seg til tanken på å kanskje skal få en liten en og ble nesten litt skuffa når jeg fikk mensen like vel. Men det fortalte han ikke til meg den gang. Så kan hende han rett og slett er redd for å bli skuffet og lei seg?? Han håper men blir skuffet, men han kanskje ikke vil si det til deg?

Skrevet

Det kan hende at han ikke vil stresse deg kanskje? I noen tilfeller er det jenten som ønsker seg aller mest barn, og når dere har to ganger fått avbrutt så skal du ikke se bort ifra at han vil deg det beste.

En annen ting er at din sambo kanskje er blitt redd for at det skal skje enda en gang, tror at det er masse tanker som er vanskelig for han å jobbe med. Menn er ikke alltid like flinke som mange kvinner til å snakke om slike ting?

Har ikke så veldig gode svar sikkert, men jeg føler med dere begge. Hva om du tok og "løste" litt opp i prøvingen? Ikke slutt å prøv, men la sex'en bli mer kosete ( hvis ikke den allerede er det ) ikke fokuser på resultatet, men på dere to sammen. Noen av mine venner som har prøvd og prøvd og prøvd, der har det løsnet når de slappet mer av....

Lykke til uansett:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...