Gå til innhold

Branntrapp ( samme som på skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe slik utfellbar brannstige/trapp for å montere på veggen utenfor soverommet. Er sikkert en tre, fire meter ned til bakken. Har en i magen, så vil jo nødig hoppe. Er helt nye branntau montert til vinduene på soverommene da, var det når vi kjøpte huset, men ser for meg at det er litt tungvint å drive å fire seg ned der? Noen som har prøvd slike branntau? Foreslo for sambo at vi skulle ha en brannøvelse før jeg ble gravid da, men han vil nødig bruke tauet uten hvis det er brann. Han mener vi kommer til å skade eternitten på huset... Er slik 50- talls hus. Ny oppusset innvendig da. Skal vel gjøre forskjellig påbygging og kanskje fjerne eternitten etterhvert da, men. Noen som har noen råd om hvordan overbevise han om at vi burde kjøpe slik trapp? Er nok litt over hysterisk. Forhåpentligvis blir det ikke brann da. Men jeg er ekstra redd nå som han har reist på sjøen, og jeg er alene hjemme. Han har forresten jobbet med brann og redning i sin tidligere jobb, så jeg tror han tror at det ikke kan bli brann hos oss, nei, jeg vet ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...