Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Er det noen her som har fått vite hva kjønn det blir på første ordinære ultralyd, og så vært på ny senere i svangerskapet og fått beskjed om att det blir det andre kjønn? Jeg er så usikker og vet ikke om jeg helst stoler på att det er en gutt jeg venter!! Skal til ny ultralyd i februar, sier de att det blir en gutt da, så stoler jeg på det.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Så lenge de sier det at det er gutt du venter så er det nok det som ligger i magen din! Oftere at de bommer på jenter ihvertfall!
MegOgAlleMine Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 stoler ikke på ul helt uansett jeg. Fikk vite " feil" forrige gang. denne gangen har dem sagt 4 ganger at det er jente, men jeg har ikke handlet mye rosa!
baby 07.02. Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 Jm tok feil med meg. sa det var ei jne men de tre neste ul sa de gutt..
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Legen kan av og til bli "lurt" til å tro at en bit av navelstrengen er en penis, derfor kan de også ta feil i de tilfellene hvor de "tydelig" ser en penis. Fikk forklart at dersom de tar seg tid til å sjekke flow (blodgjennomstrømning) i tingen de ser, kan de finne ut om det er en penis eller navelstrengen...
mæjah Skrevet 4. januar 2008 #6 Skrevet 4. januar 2008 har hatt akk samme som deg babys2. fikk beskjed av legen som trok ul at det ikke var tvil om at det var en jente. måtte tilbake og ta nye mål en uke senere og da var det jm som tok ul. hun sa at det ikke var tvil at det ble en gutt.. så vi er egentlig ganske spente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå