Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Jeg mener å ha hørt om noen enkle lapper man kan feste på klærne til barna som skal i bhg. Mulig jeg bare har drømt :-) Noen som vet hva jeg snakker om, eller en grei måte å merke klærne til vesla på?
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 navnelappen.no.. eller var det askeladden.no test de ut:-)
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Jeg tok en stykk tusj som tåler vask og skrev forbokstav + etternavn inn i alle klær, fra ytterst til innerst.. På merkelappene/vaskelapp.. Mange klær har egen lapp inni for merking.. Billig og enkelt! Har forøvrig også bestillt merkelapper, men det er til strikkeklær og ting uten merkelapp, pluss matboks og lign..
papoyo Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 På veldig mange klær bruker jeg ganske enkelt en permanent tusj (ala overhead tusj), og skriver på lappene. Noen plagg bruker jeg klistrelapper (feks regntøy). Til ulltøy og annet tøy som ikke har lapper bruker jeg taggits, -stofflapper som festes med sånne små plastikknapper.
ano`num *17.03.10* Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 I love taggits Så enkelt og greit Er stofflapper som festes i plagget med plastikk-knapper. Slipper stryking eller nål & tråd. Gjøres ofte i det vi skal til å løpe ut døren. (Når planen egentlig var å ordne det kvelden før seff....) Bestilles fra sabo.no Taggitene må bestilles i tillegg til stofflappene. (Tre stiften gjennom navnebåndet og tøyet. Tre deretter den runde plastskiven inn på stiften. Klem godt sammen! Brekk av, bruk gjerne den medfølgende hylsen. Ferdig...)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. januar 2008 Supert! Takk for tips, tror faktisk jeg bestiller fra begge steder OG kjøper vannfast penn. Smør på flesk er bra hehe :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå