natt Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Noen som vet når feriepengene fra nav blir utbetalt? vet det er i januar mvh
Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Er ikke det i mai da?? Eller er jeg helt på tur nå??
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Kommer det ikke ann på hva du får av Nav da? Mener feriepenger for dagpenger er i februar - var det i fjor iallfall. Og foreldrepengene kommer i mai.. Men kan være det er gjort om..
natt Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2008 nå tenker jeg på i forhold til arbeidsledighetstrygd.... kanskje du også?
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Arbeidsledighet er jo dagpenger, og i fjor kom dem i februar.. ganske sikker..
ano`num *17.03.10* Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Jeg fikk mine feriepenger av dagpenger i slutten av jan i fjor. Mens feriepenger fra sm ikke kom før i slutten av juni. Feriepengene mine for fødselsperm blir lagt til de mnd. utbetalingene siden jeg er arb.ledig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå