Gå til innhold

Helt oppgitt av legging av jenta mi 8 mnd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff... det her er bare SLITSOMT!! Jenta vår på 8 mnd sovner så SENT! NÅ sovnet ho! Etter at vi har flydd ut og inn i nesten 2 timer!! I dag våknet hun 10.00 (for hun sovner jo så sent) og sov fra ca 13-14.. la hun for kvelden 20.00.. Og så våkner hun 21 igjen. nesten lysvåken. prøvde å få henne til å sovne før vi tok henne opp, men nytteløst! så er hun oppe å krabber igjen.. og la henne 21.30.. flyr da ut og inn hundre og ørten ganger.. prøver ditt og datt! og får flaske 1- 2 ganger på natta..

Hun har ingen tenner, kan det være derfor? I tre dager har hun vært veldig sutrete fra 15 og utover.. hun pleier å sove både 2 og 3 ganger før kvelden.. skulle prøve å la henne sove bare 1 gang i dag, så kanskje hun sovnet tidligere i dag.men nei da..

også er hun rød i kinnene, og hadde 38,1 i feber i går kveld..

Hva er symptomer på tenner? kan egentlig ikke se at noen er på vei heller..

Noen legge tips?

Husker at det er en bamse som lager " ssssss" lyd (som som det sier i magen).. noen som vet om disse "funker" event. hvor man får kjøpt dem?

Takker for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville begynt å vekke henne tidligere sånn at hun blir kveldstrøtt, men du må gå gradvis nedover.

Vi prøvde den bamsen som lager " magelyder" da Leander var liten, men den funket ikke på han. Lånte den av naboen, så aner ikke hvor de selger den. Lyden skal jo de forbinde med tryggheten de hadde i magen, men jeg vil tro at det har liten hjelp siden din datter er så stor.

Skrevet

Litt av det samme her. Vært på søvngruppe med hs i dag, det eneste som synes å hjelpe er rutiner på rutiner på rutiner:-) Det er trygt og godt. Litt gråting og i dag sovnet hun faktisk kl. 20.15. Etter at de sovner for kvelden har de rem søvn etter ca 45 min, men det betyr IKKE at de er våkne. Det er vi som foreldre som bestemmer når det er dag og når det er natt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...