rampejenta - ny spire Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 jeg fikk første mens 5 uker etter utskrapninga.. å fy faen sier jeg bare.. fikk ikke sove på 2 døgn... bare vred meg i smerter... og så blødde jeg noe sinnsykt... blødde gjennom ett digert nattbind på 2,5 timer.. er dette normalt??? håper jeg får mildere mens neste gang!! eller helst vil jeg ikke ha mens de neste 9 mnd
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Jeg blødde veldig lenge etter MA, hadde utskrapning i mai og blødde til juli. Hadde det da sånn som du beskriver; blødde mye + var vondt. Husker ikke helt hvor lenge det gikk før min normale mens kom tilbake, men da var den i hvertfall "normal" igjen; altså lite blod og ingen smerter. Ønsker deg lykke til=)
rampejenta - ny spire Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2008 oki.. jeg blødde nesten ikke etter utskrapninga og hadde ikke noe særlig smerter .men dette var ved 1 mens.. satser på at de går seg til...
Ladybug~N&E Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 hadde ingen utskrapning da jeg hadde ma. den kom av seg selv. men første mens kom etter ca 6uker og var helt som den pleide å være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå