Thunderstruck Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Hotell Viva Palmanova?? Og vil si litt om plassen?
☆Pacific sunset☆ Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Kjempefint sted! Fint hotell Ligger sentralt til, kort vei til Palma (den byen MÅ besøkes!!) Fin strand.
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Ja, på det hotellet faktisk.. Fint hotell, grei underholdning, barnevennlig! Jeg var der uten barn, men det er et flott familiehotell.. Jeg personlig likte veldig godt området, men merk deg at det ligger "vegg i vegg" med Magaluf, som er partyparty nr 1!! Ikke hotellet altså, men Palma Nova.. Men Viva Palmanova ligger stille til, med kort vei til begivenhetenes sentrum.. Kort vei til strand, nyyydelig strand! Gode restauranter! Har flere å anbefale, om jeg bare kommer på navnene..hmmm..
hund&barn@fullrulle Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Ikke mer å si enn veldig fint!! God tur. He he
Thunderstruck Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2008 Spørs om vi bestiller straks nå ja! 14 dager på august.Helt hekta nå jeg..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå