Gjest Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 flyttet fra hverandre for to år siden. De deler omsorgen for sønnen på 3 år. De kjøpte etter bruddet et leilighet sammen samtidig som de beholdt rekkehuset. William bor i huset hele tiden, mens mamma og pappa bor i koffert og pendler vekselvis mellom leilighet og rekkehus. mamma traff en ny kort tid etter bruddet, som etterhvert ble med på ordningen... pappa'n har nå funnet ei ny dame som også har vært inneforstått med situasjonen uten at de har rukket å bli samboere.. ... Nå har de solgt huset og leiligheten - og kjøpt seg vertikalt delt hus. Pappa'n og ny kjæreste flytter inn i den ene delen mens mamma'n og hennes flamme skal bi i den andre. de fire går supert sammen og gjør alt de kan for lille William... bedre kan det vel neppe gjøres??
Sistemann i magen <3 Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Wow! Så voksent gjort!! Om det noen gang skulle gå skikkelig dritt her så håper jeg vi er venner nok til å gjøre noe lignende
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Tar av meg hatten for de:) (hadde jeg bare hatt på hatt... hehe:) ) Imponerende:) Bøyer meg i støvet:)
mamma-til-4 Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Vannvittig bra jobbet av alle sammen må jeg si:) Uvanlig,men kjempeflott!!!
LegallyBlond Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Bra det finnes noen slike solskinnshistorier også! Jammen godt gjort å kunne samarbeide så bra, det er det jammen ikke mange som klarer. Spesielt imponerende av de nye partnerene. Hvis jeg noengang skulle være så uheldig at det ble brudd mellom meg og sambo så håper jeg vi hadde klart å gjort det på likende måte!
MikroMidas Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Tviler på at det er mange andre som har det sånn her i landet, ja. Kjempeflotte mennesker! Du får tipse et ukeblad så andre kan få lese om hvordan det kan gjøres ((:
nickoline og supermann Skrevet 3. januar 2008 #8 Skrevet 3. januar 2008 så kult. Må være ønskesituasjon for enhver delt familie.
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #10 Skrevet 4. januar 2008 innrpmmer glætt at jeg neppe hadde vært like samarbeidsvillig..hehe...Så får vi heller satse på at jeg holder ilag med kællen
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 4. januar 2008 #11 Skrevet 4. januar 2008 For noen flotte foreldre og steforeldre=) Helt utrolig=) Det finnes virkelig de som tenker på barnets beste. Supert, håper de fortsetter å ha et så godt samarbeid, da blir det en gutt som vokser opp med fire flotte foreldre i livet sitt. Fire foreldre som elsker ham og som han kan elske=)
Hæppi Surmus Skrevet 4. januar 2008 #12 Skrevet 4. januar 2008 Man kan hvis man vil. Bøyer meg i støvet for dem ja.
ana baroma Skrevet 4. januar 2008 #13 Skrevet 4. januar 2008 mannen og exen gjorde ikke akkurat det samme, men hun flyttet inn i samme bygg som han jobba i, så fram til nå har gutten sett pappan sin så ofte han vil:) Det kan han jo gjøre fortsatt, selv om mamman har flytta litt lenger opp i gata. Godt samarbeid er ikke ensbetydene med at man aldri er uenig, men at man ikke lar sinne og irritasjon gå utover ungen:)
bente69;) Skrevet 4. januar 2008 #17 Skrevet 4. januar 2008 Så flott:) Flere burde gjøre det på samme måte:)
Northernlights Skrevet 4. januar 2008 #18 Skrevet 4. januar 2008 Jahn Teigen og Anita Skorgan gjorde det sånn da deres datter var lita. Jeg hadde personlig aldri hatt noe imot å bo vegg i vegg med min første eks, men den andre...grøsser bare ved tanken! Ikke alle sånt noe passer for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå