Gå til innhold

mei tai el lign

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor kan jeg kjøpe mei tai som ikke er så altfor dyr? har sjekka tettinntil og de nettstedene som er nevnt der. Er det noen her inne som syr?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan få kjøpt vår, den er brukt maks et par-tre ganger før han nekta og sitte i den.. 275 kr!

Skrevet

oj, hva slags en er det? hvor kjøpte du den? tenkte å brukte den til en på 14 mnd..

Skrevet

Jeg kjøpte den når jeg var i statene, syns den var så kul. Men hva hjelper det når han nekter å sitte i den da?? Kan sende deg bilde hvis du vil se den.

Skrevet

supert! hvor gammelt er barnet ditt? tror du det kan funke til en på 14mnd? bærte han i elastisk sjal da han var mindre, har ikke så mye greie på sånn bæreting og tang... Skal prøve å få fiksa sånn at du kan sende meg pm :-)

Skrevet

Vet du, min gutt er bare 6 mnd, og han passer veldig bra oppi der. Men han nekter!!! :-( Denne går opp til 30 pound, hva nå det er i norske kg??

Skrevet

Regna på det nå, 13,5kg går den opp til!

Skrevet

ok, fant ut at det tilsvarer 13.6 kg... da holder den nok ikke så lenge... Kjempedumt!!! åhhhh.... men tusen takk allikevel! :-)

Skrevet

Bare hyggelig, hihi..Får håpe du finner en snart!!:-)

Skrevet

Av de sidene jeg sjekket så fant jeg ut at bæretøy.no var rimligst på mei tai =)

Skrevet

visst du går inn på tettinntil.no kan du helt sikkert få kjøpt noe brukt der:) De fleste mei taier kan brukes til ungen er 3-4 år....

Skrevet

Jeg kjøpte på www.dotedot.com. Husker ikke akkurat prisen, men den går opp til 20 kg. Helt super rett og slett,h ar ikkeangra en dag. Og mye enklere å ha med seg enn en bæremeis eller vogn. Spesielt om man er ute på reisefot:)

Du får ikke kjøpe min, men lykke til med handelen;)

Skrevet

tusen takk for tips! ellapia, hva slags en har du? toddlerhawk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...