Gå til innhold

Phill and Ted vognene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter den minste under eller øverst når man skal ha den som søskenvogn, og hvordan er den til en nyfødt baby?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minste ligger i hovedsetet underst til den blir stor nok til å sitte med eldste i søskensete over, når minste blir stor nok flytter den ned i søskensetet bak og eldste sitter i hovedsete foran.

Synes den har fungert aldeles utmerket. Babyen min ligger veldig godt i den. Det har han gjort siden han var nyfødt. Men synes den blir litt åpen om den brukes til baby alene (uten søsken foran). Nå var min født i juni, så funka fint i sommer men hadde han vært vinterbaby ville jeg brukt regntrekket over de første mnd iallefall.

Skrevet

Den minste er ihvertfall underst..

Når de blir større så kan du kjøpe sete til den elste så den sitter unders på en måte:O)

Jeg har denne vogna til min gutt, og jeg elsker den:o)

Har ikke prøvd den på to barn da:o)

Skrevet

Hvis du bruker den til nyfødt sitter den eldste øverst i søskensete (den eldste kan da ikke veie mer enn 15 kg). Vi brukte vogna til nyfødt og 2-åring i sommer og var veldig fornøyd med den. Perfekt å bruke til nyfødt om sommeren. Jeg syns den blir litt trang å bruke for nyfødt/baby om vinteren hvis du skal ha søskensete oppe (noe du må hvis babyen skal ligge). Dessuten syns jeg den er litt trekkfull til baby om vinteren iom at den er åpen bak.

Når babyen kan sitte monteres søskensetet bak. Det er da hipp som happ hvem som sitter øverst eller nederst, så lenge den som sitter i søskensetet ikke veier mer enn 15 kg.

Skrevet

Når søskensetet står øverst (oppå rammen på vogna) kan barnet veie opp til 25 kg, når det er bak stemmer det med 15 kg.

Ang. det at den er åpen bak, det følger jo med et plaststykke som du kan feste på, da er den ikke åpen lenger. Er faktisk utrolig lite luft som kommer inn når det festes skikkelig. Synes det er verre at den er så åpen foran, men som sagt så går det greit å bruke regntrekket selv om det kanskje blir litt tett igjen.

Jeg har min 7 mnd gamle sønn i pose liggende underst. Det går helt fint. Ble litt trangt med voksien under, men med dunpose går det veldig bra. Og til nyfødt kan du bruke softbagen som hører til, den er god og varm i seg selv og da er det fint plass til søsken over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...