Gå til innhold

Kokos! (kokosyklys)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så du er sånn opprinnelig fra Fetsund? Det er ikke jeg da,men er fra rett oppi her.. Like ved Sørumsand er liksom mitt fødested.. :P

Hvorfor ville du til Oslo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, født og oppvokst:) He he

Jeg flyttet for å studere og siden har jeg blitt her. Stortrives i byen, men det er ikke noe sted jeg har lyst til å la barna mine vokse opp. Drømmestedet ville vært et hus på Grefsen, men det blir så dyrt at det greier vi ikke. Da er valget enten å la barna vokse opp i en leilighet i "sentrum" her eller flytte ut av byen.

Kjøpte en tomt i Fetsund i høst, så vi kommer til å bygge om noen år. Vi må spare opp noen penger først:)

Søsteren min er like gammel som deg, så jeg ble så spent på hvem du er. He he, omtrent halve kullet hennes er gravide eller har nettopp født:) Da vet jeg nok ikke hvem du er allikevel.

Kanskje like greit siden vi henger her inne ganske mye:)

Dere planlegger å bli boende i fetsund dere da? Kanskje barna våre ender i samme klasse:)

Nå skal jeg avgårde på kontroll hos jordmor. Det blir stas!

Skrevet

Heeei! Åssen gikk det på kontroll? Skal på kontroll på tirsdag jeg.. Så blir det veldig hyppig etter det! :)

Jeg for min del,har aldri bodd i Oslo.. Ikke noe jeg kunne tenke meg! Men har jo flere i slekta som har gjort det,og trives godt! Men siden jeg selv er fra Blaker (om du har hørt om det) så blir det litt vel sentralt for meg.. :P

Samboeren min har bodd her i Fetsund i litt over 10 år da. Så det er derfor jeg havnet her. Jeg har bodd i Lillestrøm noen år,og trivdes vel egentlig veldig godt der! Men det er noe med det å ville at barnet skal vokse opp litt mer landlig.. Så blir sikkert boende her! Er såpass kort både til skole og barnehage,samt at min familie bor jo rett opp i skauen.

Blir spennende når dere får bygd her da! Er vel ganske dyrt her og ja...

Skrevet

Kontrollen gikk kjempefint! 140-145 i pusl og hodet er festet! Jeg har det supert om dagen, så kan ikke klage på noe.

Det er så artig å være på kontroller altså. Men jeg får lite ut av det ellers, har liksom aldri noen spm eller ekstra, så vi er som regel ute igjen etter 20 min:) Det er kanskje vanlig? Jeg blir helt tom i hodet når jeg inne påslike konsultasjoner, så hun tro r vel sikkerta t jeg ikke er interressert. Synes venninna mi snakket om at hun fikk et nært og fint forhold til sin jordmor... Jeg kan ikke si det samme, selv om hun er superhyggelig:)

Vet hvor Blaker er ja, har spilt noen håndballkamper der:) Litt landlig i forhold til Oslo.. He he!

Det tok laaaangtid før jeg lærte meg å trives i bykaoset og larmen, men nå merker jeg det ikke lenger. Vi planla å flytte til Fetsund før termin, men da friket jeg helt og tenkte; skal jeg tusle rundt der alene? Alle vennene mine er her i Oslo. Og HVA OM JEG FÅR LYST PÅ EN KAFFE???? Ha ha ha, da ble jeg overrasket over meg selv og forstod at jeg er blitt byjente. Skal jeg koke kaffen selv liksom??

Huff og huff..

Nå skal vi ut å kjøre en laaang tur ned til vestfold. Jeg har masse kynnere, så er veldig spent på om ikke det skjer noe snart. Tar med meg helsekortet jeg:) he he!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...