Gå til innhold

Å kjøpe brukt bilsete - Flere enn meg som er skeptisk til dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min mener det ikke er noe problem, da veldig få av oss i utgangspunktet er med i bilulykker. Slik at sete egentlig ikke bør brukes mer.

Men kan man virkelig stole på folk at de ikke selger et sete som burde være kastet?

Er det steder man kan levere inn sete for sjekk; tenkte på biltilsynet eller NAF eller noe sånt?

Er veldig usikker, spesielt siden dette er vårt siste barn så er det kjedelig å bruke masse penger på et baby-sete som kun blir brukt til et barn, også må vi selv slite med å få det solgt......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde kun kjøpt brukt om jeg kjente de jeg kjøpte av og visste at jeg kunne stole på de.

Skrevet

Ville ALDRI kjøpt brukt sete, man vet aldri.

Selvom de aller fleste som selger er ærlige ville jeg aldri gamlet med noe så viktig som et bilsete!

Skrevet

Enig med Sjiraff her. Du kan jo selge deres sete etterpå, så får du igjen litt av pengene.

Skrevet

ville ikke kjøpt brukt... kunne aldri tilgitt meg selv om d hadde skjedd noe og minien hadde blitt skadet pga et uttrygt sete. kun fra familie eller andre kjente kunne jeg gjort d .. aldri fra noen ukjente!

Skrevet

Jeg hadde aldri kjøpt brukt av ukjente. Da veit man aldri hva det kan ha vært utfor.. Men hadde kjøpt av kjente jeg stoler på. Her har vi fått 2 seter etter nevøen og niesa vår som vi bruker i bil nr 2.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...