6Ymamma Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Jeg har en hund, labrador, men har så lyst på en liten hund til. Har meget lyst på katt, men siden min samboer er alergisk så går jo ikke det. Jeg vet at katt og hund er to forskjellige dyr, jeg har hatt hund i 8 år, så vet hva det vil si. Men 2 hunder, 2 unger, 1 mann, 1 hus, etc etc... Kan det bli for mye? Jeg har jo et ordtak som sier 1 er for lite, 2 er passe og 3 er for mye..(hunder) Har også lyst på en baby til med tid og stunder... Hmm,... Hva er deres syn på det å ha 2 eller fler hunder?
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 to hunder er mye bedre enn en!! Vi måte ta livet av eldste vår for en stund siden, og vil snart skaffe oss en til. Er ikke særlig mer jobb..Å sette ut en eller to matskåler har jo intet å si.Om man går på tur med en eller to har jo heller ikke særlig betydning. men det er mye lettere å være borte fra to hunder. jeg hadde iallefall bedre samvittighet ved at de der hjemme hadde glede i hverandre...
6Ymamma Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2008 Ja det er det jeg mener og tenker om å. Men det er jo noen med den tiden de vokser opp, valpetiden, "fjotisstiden" der alle regler skal prøve å brytes. Den tiden som er med på å forme hunden, det er jo det som er krevende. Det gjør meg litt usikker, greit når den har vokst opp og blitt voksen..
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 men da er det supert med en vovs som oppdrar valpen:-)
mamma til tre søte små:o) Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Vi har en hund, men jeg har lyst på en til vil bare vente til ungene blir litt større så jeg får bedre tid til å oppdra den:)
hund&barn@fullrulle Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Har to og venter på nr 3 Har også to barn. Som de sier er det veldig greit med to for de har selskap, noen å leke med osv. jeg har to pelshunder så merker økt arbeidsmengde på det Men neste blir ikke pelshund, "bare" jakthund, hehe, så da får vi masse trening av den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå