Gå til innhold

Hva er det beste ved å være lesbisk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er så nysgjerrig så kan du vel bare prøve selv?

Skrevet

Man trenger bare å se i speilet, så har man porr i massevis!

Skrevet

You fall in love and double your wardrobe ...

Skrevet

Hahaha, den var god pila ;o))

Skrevet

Du slipper å suge kuk!

Skrevet

Nei. Man får så altfor mye hår i munnen!

Skrevet

at man slipper å mase om den evindelige doringen:-)

Skrevet

Jeg er ikke lesbisk, har mann og doringen har aldri vært oppe til diskusjon. Han var ferdig trenet når jeg overtok ham :)

Skrevet

Her er det mannen som maser om at doringen skal være oppe. Han mener det evindelige maset om å legge ned doringen er diskriminering.

Skrevet

prøv å si det til de 4 drittungene mine da??? Argghhhh faktisk jeg som føler meg som den kjerringa i huset her:-)

Skrevet

Man slipper enfoldige menn som ikke kan gjøre mer enn en ting om gangen.

"JO, man kan faktisk vaske klær, lage middag, stelle babyen -OG- tenke på hva man skal gjøre etterpå når man er ferdig med bleieskift ,menst man fortsatt lager middag, vasker klær og hjelper barna med leksene!"

Eventuelt..

Eller man kan ta livet med ro og overlate alt til kona.

Skrevet

Eller dere anonyme kan sitte å proppe i dere bamsemums og andre kalloririke smultpuddinger å fordele fett fra dag til dag, samt planlegge årets Grete Rohde kurs som nyttårsforsett hvert bidige år:-)

Skrevet

Du yppert, hva er egentlig en smultpudding? Kan ikke si annet en at det ikke høres direkte snacks ut.

Skrevet

størkna smult som er rester etter smultbakst:-) yækkk:-)

Skrevet

Ja, for vi kan hvertfall gjøre mer enn en ting om gangen.

Spise OG planlegge hvordan vi skal slanke oss.

Stakkars menn!

Skrevet

mmmm, tror jeg må ordne meg litt smultpudding. Er det meningen man skal ha vaniljesaus på eller?

Skrevet

Nei, jeg spiser og planlegger hva jeg skal spise etterpå jeg...

Skrevet

Noen kvinner er enfoldige de også, akkurat som menn.......og Yppert.

Skrevet

Hold deg unna den gørra Malin:-)

Anonym, jeg er alene med 4 stk, så hva du prøver å skryte på deg vet ikke jeg:-) Men skal innrømme at brannalarmen varsler når middagen er ferdig og at den syke pipinga fra badet forteller at jeg må huske på å slå av tørketrommel samt ta ut klær, og huske vaskemaskina, samtidig som jeg skal hjelpe unger med lekser, ta meg en beroligende joint og ett par valium før jeg tar i mot besøk så jeg glemmer telle unger som er inne i huset ved leggetid. Når klokken er ett har jeg varetelling og som regel har dagen vært vellykket og alt har klaffet:-) Så klart noen oppgitt brøl til en obsternasig drittunge som glemmer å ta med seg fat fra stua eller rydde opp etter seg hører jo også med:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...