Gå til innhold

er dere bortskjemte??

Anbefalte innlegg

Skrevet

..må vel bare rekke hånden forsiktig i været.. både på materielle ting barnevakt og itd:-) Superheldig gitt.. men : jeg veit å sette pris på det.hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, når det gjelder materielle ting og kjærlighet fra min mann og mine barn så er jeg bortskjemt. Barnevakt er jeg ikke bortskjemt med.....

Skrevet

Jada!!! Enebarn og bortskjemt he, he. MEN som deg; jeg vet å sette pris på det:-)))

Skrevet

NEI! Her har ingenting kommet gratis. Blir nesten mistenksom når jeg får en gratisprøve i ukeblad jeg.....gratis...hva er det????

Men har fått mye kjærlighet da:)

Skrevet

Materielle ting, nei vil ikke si det.. Har det vi trenger..

Barnevakt, ja er nok det.. har besteforeldre som mer enn gjerne vil passe og spør om å få passe..

Kjærlighet, ja i massevis =)

Skrevet

Jepp, har alltid hørt at jeg er det. Men jeg er VELDIG takknemlig:)

Skrevet

Jaaa er nok det. Bortskjemt på alle mulige måter.

Skrevet

joda , sånn sett er vel vi alle det...men sett utifra et norsk perspektiv da??

Skrevet

Alt vi har har jeg jobbet hardt for.Og setter pris på det. Barnevakta er det til tider umulig å få...men vi klarer oss pga. min stålvilje...vi gir ikke opp...

Skrevet

ja.. blir nesten litt slitsomt med alle barnevaktene omkring!! på materielle ting..ja.. e vell bortskjemt der å.. men trur det fort blir sånn som skilsmissebar.. at man da får dobbelt opp! men altid sagt at eg har verdens beste familie! når det gjelder her i huset, så e sambo den som e mest bortskjemt.. eg kjøpe ting til han hele tia.. fra han blir det heller nokka flott til bursdag å jul.. å kanskje litt roser i ny å ned..

Skrevet

Javisst. Jeg er i stand til både å kommunisere med partneren min, se meg i speilet og selv vurdere hva ungene evt får kjøpe for julegavepenger. =P

Skrevet

Ja, jeg er bortskjemt tror jeg. Som HI både på materielle ting og barnevakt. Men vet også å sette pris på det, tar det ikke for gitt!

Skrevet

nei, kjærlighet har vi nok av, men er ikke bortsjemt hverken materielt sett eller med barnevakter. Må overtale, lure, og grine litt for at mine foreldre skal ha ungene på overnatting. Tror lillemor har overnattet hos de max 4 ganger siden hun ble født, og hun er 2 år og 2 mnd nå. Må legge til at hun er verdens enkleste unge. Og svigers er ikke et hakk bedre, snarere værre.

Skrevet

Jeg er vel kanskje det. Sier min samboer ihvertfall. Men jeg setter pris på det og gir gjerne tilbake. Min samboer er ikke så godt vant selv. foreldrene mine tar seg godt av han også.

Skrevet

JA.

Bortskjemt på matrielle ting og oppmerksomhet i barndommen

Bortskjemt på matrielle ting, muligheter, mann i voksen alder

I ungdommen derimot så var eg alt anna enn bortskjemt, og lærte mykje om livets realiteter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...