Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har opplevd å ha symptomer før man tester positivt? Hvor tidlig kan symptomene komme? Føler virkelig at det skjer noe,men er veldig tidlig..hm..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror de kan komme med en gang egget er festet. Det er normalt 6-8 dager etter eggløsningen. Veldig vanlig å være trøtt og ha ømme pupper tidlig, tror jeg. Men hva vet vel jeg. Har ikke vært gravid før.

Skrevet

Jeg hadde EL 26.desember, og nå har jeg vært utrolig trøtt i 3 siste dagene. Jeg har sovet i 2 dager i strekk nesten...

Så håper det er et godt tegn. Ellers har jeg hatt masse stikking i magen, men ingen ømme pupper...

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg har hatt el,.....venter fortsatt på tr etter sa. Men jeg har ømme pupper OG de har vokst den siste uken....så mye at sambo kommenterte det!,......aldri hatt ømme pupper før........men testet negativt idag......veldig forvirret!

Skrevet

jeg hadde el 30.12.. og tenker at det må være for tidlig å få symptomer alt nå da.. men har konstant murringer i magen.Venter spent på å teste!

Skrevet

jeg hadde EL 29.12.

tenker som så at det må da være for tidlig å kjenne symptomer nå, men konstant trøtt (sovnet på sofaen ni i går kveld og sov tretten timer i natt - uvanlig med meg). Drømmer også veldig mye og husker det dagen etter, uvanlig hos meg.. Jeg har også murring i korsryggen og øm mage - vet ikke om det kan være symptomer men...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...