Gå til innhold

Bilseter fra 9 kg +

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi må snart bytte ut det første bilsetet vårt, men har absolutt ingen formening om hva vi skal kjøpe. De jeg har sett ser ut til å være sitte-seter, jeg vil gjerne ha et som kan legges bakover og bedre å sove i. Eller er alle like?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De skal ikke kunne legges så mye bakover fordi setene er sikrere og bedre jo rettere i ryggen de er. Mange har såkalte hvilestillinger med disse stillingene er også rimelig rette i ryggen.

Skrevet

På akta craco cosmic xtp kan du regulere litt, men det blir jo ikke akkurat vile stilling forde da.

Skrevet

Vi kjøpte i dag. 9-25 kg. Brio zeno. Ikke forsøkt det enda, men virker ok (derfor vi kjøpte det).

Skrevet

Nei, det var fra 0-25. :)

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

jeg har et fra et merke som heter PLAY (beat sport), det er helt fra nyfødt til 23kg. Kan være fremovervendt eller bakovervendt. Det har hvilestilling hvor setet liksom løftes opp og frem slik at beina blir litt rettere og ryggen liksom senkes litt. Når barnet blir større (over 15kg) og lengre så trekkes ryggen opp og det er mer nakkebeskyttelse og det vanlige bilsetet kan brukes i stedet for 5punktsselen.

Syns det er et veldig praktisk sete og det er ikke sånn helt enormt i størrelsen heller. Håper jo selvfølgelig at vi aldri kommer til å finne ut hvordan det er i en ulykke. Vet heller ikke hva det kostet da det var en gave

Skrevet

Vil anbefale deg å prøve ut Britax Secura.Det har 5 forskjellige stillinger på setet.

Skrevet

feks acta graci cosmic comfort, kan du regulere ryggen på slik at du får en slags "hvilestilling". også HTS izi comfort har flere innstillinger i ryggen.. man skal ikke kunne "ligge"i de setene, da er de ikke sikre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...