botsen Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Er det noe gærnt å være ærlig.....jeg er veldig glad i sex og håper å snakken med folk som har samme intrs.
alenepapps Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Det er bare det at dersom man snakker med folk om det, så forstår de ikke... Det syns jeg nesten er rart nå i disse tider... Mvh.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Huffda :/ Det jeg ikke skjønner helt er hvorfor dere må dele med alle andre at dere er så forferdelig glad i å pule?
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Hvorfor ikke? Er det forbudt å være ærlig...... Vi prøver vel å finne en som forstår oss:-)
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 Fordi det er en av de størse gleder i livet og det er hyggelig å dele det. og det er en stooor del av livet.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Forstå?Hvorfor?Kan du forklare meg så jeg skjønner? Og nei, ikke noe gale med det, jeg er glad i sex jeg å, men jeg føler vell egentli ikke for å legge ut om det her?Sex har jeg sammen med partneren min, og jeg trenger ikke dele det med alle vennenen mine..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå