Meg + 2 prinsesser Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2008 DET GIKK Å BESTILLE JO!!!! JUHUUUUU!!!! Men, nå har jeg forlagt kortet mitt, og får det ikke tilbake før i morgen, hihi. Er heldigvis ikke sånn superhast;) Jeg slenger inn bestillingen i morra jeg, så kommer det vel hit i midten av neste uke eller no?
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 ja bestiller du i morgen går det sikkert på mandag. Posten sender jo ikke pakker på lørdager. Du lyder forresten ikke særlig bra når jeg rooooper på deg. Tror jeg må sende deg på kurs hehehehe
Meg + 2 prinsesser Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2008 ÅÅ, har du ropt!? Jeg søker bare på Haldenjenta jeg, men du skriver kanskje noe annet? Hihi. Til uka blir helt supert det! Det kom opp en sånn beskjed da jeg la de i handlekurven istad, kommer den til alle elle? Hehehehe!
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Haldensnuppis må du søke på Hva slags beskjed da hehehe nå er jeg nysgjerrig ja.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. januar 2008 Det sto noe: Tenkte du var interessert i de her, blablabla, hihi:) Var bare litt morsomt, jeg har jo pesa som en svett bikkje;) Ahaaa! Haldensnuppis ja!
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #8 Skrevet 3. januar 2008 hmmmm kanskje du har trykket noe feil hihihi hakke peil jeg tror ikke jeg pleier å få slike meldinger, men så handler jeg ikke så mye hos meg selv på nett heller.....i butikken er det værre hehehehe
Meg + 2 prinsesser Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. januar 2008 Synes det var litt rart skjønner du! Hehe, men jeg lo ganske godt;) Tenkte du hadde miksa og triksa;) Kan tenke meg du blakker deg ut ja, kanskje ikke så rart! Er så mye fint der atte, sukk. Går butikken bra eller? (frekke meg som spør, skjønner om du ikke vil svare;)) Noe annet burde jo vært mistenkelig rart.
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #10 Skrevet 3. januar 2008 Det egner seg vel ikke på trykk hehehehe rart med den beskjeden fikk du den på mail? Når du endelig får lappen skal du ta en tur til Moss så jeg kan se på babyen og du kan få referat:)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 4. januar 2008 Nei, den kom opp da jeg la varen i handlekurven! Var en ganske stor kolonne der det sto, hehe. Helt merkelig. Klabert jeg skal komme til Moss, gleder meg som en unge;) Kanskje jeg heller tar alt da jeg kommer, av rytmeinstrumenter.. Xylofan og sånn. *sukk* jeg vil ha den!
Meg + 2 prinsesser Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 4. januar 2008 Hva skjer nå a? Nå har jeg lagt de tingene jeg skal ha i kurven, MEN da jeg skal gå til kassa står det at jeg ikke har noe i handlekurven, men da jeg skal legge de i på nytt, så kommer det bare opp error. Tror ikke den nettbutikken din liker meg noe særlig jeg:/
Meg + 2 prinsesser Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 4. januar 2008 Okey, fikk det til. Tok sin tid men, hihi;)
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #14 Skrevet 4. januar 2008 hehehehe lurer på hvor mange som sliter jeg....ikke akkurat alle som sier fra. Pakker og sender i morgen så har du det kanskje på tirsdag:)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #15 Skrevet 4. januar 2008 Ikke stress med det! Rommet er ikke klart enda, hihi:) Hehe, nei jeg er vel den eneste som klager vel!? Heheheh.
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #16 Skrevet 4. januar 2008 hehehe klager vel ikke akkurat mye du. Vil se bilder av rommet ferdig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå