olebrum78 Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Skal skifte ut kjøkkenvasken da vi skifter diskeplate.. men er jo såååååå mangen varianter på markede. Hva bør jeg velge, og hva bør jeg tenke på?
Libido- Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 underlimt hvertfall, så slipper du den kanten =)
~sjiraff~ Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Noen av de nye og kule vaskene har ikke fall mot sluket... Har to venninner som har dette og de angrer bittert begge to.. Umulig å rengjøre..!
olebrum78 Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2008 Og ville dere hatt bare vask el slik "plate" på siden?
Libido- Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Vi har valgt plate på siden i nyhuset, greit når man skal vaske ting/tørke det som ikke går i oppvaskm.
Mille** Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Plate. Er det noe jeg savner på mitt kjøkken så er det den plata.
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 Jeg savner egentlig ikke plata.. Det meste går i oppvaskemaskinen, og det som ikke gjør det, vasker jeg opp og tørker med en gang.. Har du ikke oppvaskemaskin ville jeg definitivt hatt plate!! For meg er det forøvrig et MUST med to vasker..
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #8 Skrevet 3. januar 2008 Vi får stor porselensvask når vi flytter,, synes det er shit lekkert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå